Документи

Інструкція про порядок реалізації програми УЄФА з навчання тренерів у Федерації Футболу України

Стаття 1. Загальні положення

  1. Інструкція про порядок реалізації Програми УЄФА з навчання тренерів у Федерації футболу України (далі - Інструкція) розроблена відповідно до статті 8 Договору Тренерській конвенції УЄФА (2009р.) І Директив УЄФА (2015р.) Регламентують Тренерську конвенцію УЄФА.
  2. Ця Інструкція встановлює порядок прийому і навчання слухачів, організацію навчального процесу, права та обов'язки слухачів, а також умови видачі дипломів і / або тренерських ліцензій УЄФА.
  3. Диплом УЄФА підтверджує проходження повного курсу навчання за програмою відповідного рівня.

Стаття 2. Порядок прийому слухачів

  1. Навчання тренерів проводиться за всіма категоріями дипломів, представлених в Тренерській конвенції УЄФА в формі проведення курсів, що складаються з сесій.
  2. Кандидатом для навчання на курсах за програмами «ПРО» -диплом УЄФА може бути громадянин України або іноземний громадянин, який працює в професійному футбольному клубі, що є членом ФФУ, який має:
  • Вищу освіту в сфері фізичної культури і спорту за спеціальностями фізичної культури і спорту з присвоєнням кваліфікації «Тренер з футболу»;
  • Досвід роботи тренером не менше одного року в футбольних командах 16-19 років;
  • Володіння мовою, на якому ведеться викладання.

Стаття 3. Права та обов'язки слухачів

  1. Слухачем є особа, зарахована на курси з навчання тренерів.
  2. Слухачі мають право:
    • Відвідувати всі види занять згідно з графіком навчального процесу;
    • Отримувати науково-методичну літературу.

Стаття 4. Організація навчального процесу

  1. Організація навчального процесу в навчальному відділі ЦЛ ФФУ здійснюється відповідно до програми, затвердженої Технічним директором ФФУ і схваленої УЄФА.
  2. Сесії проводяться в терміни, зазначені в плані-графіку, який затверджується до 20 грудня поточного року Виконкомом ФФУ та розміщується на сайті навчального відділу ЦЛ ФФУ.
  3. Заняття можуть бути організовані у формі лекцій, семінарів, методичних і практичних занять, круглих столів, стажувань і проходження навчальної практики.